torsdag 23 september 2010

Så här började det!

Måndagen den 16 mars 2009 skulle jag på en mammaträff på Johannesgården här i Alfta som jag brukar gå på när det passar. Det enda jag visste var att vi skulle ha med oss kort som vi skulle få försöka scrappa på men tänkte inte så mycket mera på det. Och efter den dagen är jag sold! Trodde inte jag skulle tycka det var så här kul!! Det var även mitt första möte med en Cuttlebug.... Vad var det undrade jag och när jag fick se vad man kunde göra med den så förstog jag direkt att jag skulle börja scrapa och en sån måste jag ha! Men hur? Just under den här perjoden var jag arbetslös och ekonomin var väldigt tajt efter som min sambo är sjukskriven för sitt dubbla diskbråck hadde vi inte så mycket pengar över..... Men jag visste att en Cuttlebug ska jag ha!! Här är den allra första layouten jag jorde då  måndag den 16 mars 2009 på min son Liam när han badar.
Bubblor och bus stansade jag ut med hjälp av alfabetet You´re not the boss of me från ProvoCraft . Och Cuttlebugen hade man lånat av Sylvia. Då visste jag inte vem Sylvia var! Det gör jag nu =) Ska skriva mer om det första mötet nästa gång. Cirklarna ritade jag med hjälp av olika runda fat och klippte ut och limmade  på glitter på vissa så dom vart glittriga och fina =) Tänk om jag vetat då vad som komma skulle =) Vilka underbara scrapvänner som fans där ute och vilka fantastiska träffar som skulle bli. Jag ångrar inte att jag gick i alla fall som ni kanske förstår.

Ha en bra dag och skriv gärna nått när ni är in och tittar, många karmar Sandra!

Inga kommentarer: