fredag 24 september 2010

Stort Grattis till miamaria!

Vill ta detta tillfälle i akt och gratulera miamaria till hennes inspiratörsuppdrag åt Scrapptorget =) Och vill samtidigt passa på att visa ett kort som jag gjort tack vare inspiration från Miamaria  men mitt kort fick bli rosa =)
Stämpeln är en av mina favoriter och det är en Flower Fairies stämpel som heter Rose och ovalerna har jag cuttlebuggat ut med hjälp av spellbinders dies. Sedan stämplat dom med en gratulations stämpel från Reprint. Sedan lite blommor och blad som jag stansats ut med Qk tången. Så var det klart!

Lite mera inspiration jag hämtat från miamarias sida är dessa två layouter.
Här är det blandat med blommor och blader.....plus en massa bling, bling som jag lagt till. Men cirkeln och alfabetet har jag hämtat inspirationen av miamaria. Alfabetet heter Uptown girl och är ett Qk alfabet plus siffrorna är även ett Qk men det heter Central Park.

På den här LO använde jag mig av stjärnor i stället för blommor =) Lite variation i alla fall.
Och här är det samma alfabeten som i den förra layouten.

Det får bli allt för i natt på återseende och skriv gärna en kommentar för då blir jag glad =)

Inga kommentarer: