söndag 24 oktober 2010

Det vackra brudparet =)

Hejsan svejsan! Här är en LO som jag hjort på min lillebror Rickard och min svägerska Malin när dom sa ja till varandra sommaren 070707! Dom är så fina så jag ville göra det så romantisk jag bara kunde. Har använt mig av ett papper från Panduro som jag skurit ut blommor och sedan bara använt lite vackra detaljer av. Sedan limmade jag fast det på en rosa cardstock plus att jag fäste en romantisk spetts upptill och nertill på LO. 


 Runt kortet fäste jag en ram av vita pärlemopärlor som en fin inramning! Sedan skar jag till papperet efter blommorna på papperet så dom fick krypa in över fotot, men  inte så dom  skymde brudparet =)  


Sedan så knöt jag rosa sidenband runt två guldringar och limmade fast ett tårtpapperhjärta på den rosa cardstocken. Plus att jag stansade ut ett hjärta och lindade guldståltråd runt det lite kors och tvärs och fäste sedan en guldnyckel på hjärtat som jag tryckt ut med min Qk tång!


Texten: Ni för evigt har jag stansat ut med hjälp av min Cuttlebug och med ett Qk alfabetet som heter Holiday.
Och siffrorna 2007-07-07 är ett Sizzix alfabete som heter Sunset.

Så det var allt för mig den här gången! Hoppas du skriver något om du är in och tittar vad du tycker eller undrar över något? För då  bli jag glad =)

Inga kommentarer: