fredag 22 oktober 2010

Lördagens inköp =)

I lördags var jag ju på den allra sista träffen med tjejerna i butiken i Edsbyn =(  känns inte nå roligt att skriva om men det är sorgligt men sant.... Ska ju bli flera träffar men då kommer vi nog vara i kyrkans lokaler i stället och inte i Sylvias butik som vi har brukat vara. Huvudsaken är att vi fortsätter att träffas tycker då jag fast jag gärna har velat att Sylvia skulle ha kunnat haft sin butik kvar!!! Som förra gången så var det bara jag av Alfta brudarna som kunde åka så jag kunde komma och gå som jag ville. Annars brukar vi försöka att samm åka bara så ni vet =)

Tror du jag kunde låta bli att handla? Nej då det kunde jag inte och det var fortfarande 70% för oss som var där så jag passade på att slå på stort igen. Så allt detta vart det den här gången då =) Skäms nästan för hur billigt det vart. Så nu är det bara att scrappa för glatta livet.... måste bara försöka hitta tiden tilldet. Skulle så gärna vilja kunna sitta utan att få dåligt samvete för att jag inte är med familjen.........

Inga kommentarer: