måndag 11 oktober 2010

My love!

Liam my love jag älskar dig! Kom i håg att jag alltid kommer att kämpa för att du och Thindra ska ha det så bra ni bara kan och att ni ska ha samma rättigheter som alla andra barn! Jag försöker göra allt i min makt för att du ska må bra för jag älskar dig så!! Den här LO handlar om min kärlek till mitt älskade barn. Finns det något man skulle vilja ha tillbaka så är det väl den här stunden i mitt liv! Så oskuldsfult och så himla vackert så man vill gråta! Förlåt men jag är lite extra sentimental i dag =( 
                    Strunt i det nu och så tittar vi lite på vad jag har hittat på här =)
Har jobbat med gröna och blåa färger på både papper och blommor. Blingat till det lite extra med en färdig Say it in crystals från Prima. Löven är också från Prima blommorna är lite olika färdigköpta som jag har. Formen på papperet har jag ritat av ett annat papper jag hade efter som jag tyckte om formen och så har jag tryckt ut gemet med hjälp av min Qk tång som jag tycker så mycket om att jobba med.

Och för att my love texten skulle synas bättre så drog jag lite med hjälp av en grön Dabber Acryl paint för att framträda blinget lite extra =)

Vad tycks? Är så nyfiken på vad ni tycker? Skriv gärna något för då blir jag glad =)




Inga kommentarer: