onsdag 20 oktober 2010

Pussel!

Hej igen nu är det dax för en ny LO som jag scrapat på min son Liam =)
Här håller han på och lägger sina fina Blixten pussel som han älskar att göra. Han fick en hel kartong men olika pussel i av mig i julklapp tror jag och dom har han alltid älskat att lägga. Så jag tog tillfället i akt och passade på att knäppa ett kort =)

Pusselbitarna har jag tryckt ut med min Qk tång och kände för att blanda lite olika färger för att liva upp lite. Själva blixten har jag ritat och färgat på fri hand med orange, gul och röd stämpeldynor.

 Pussel texten har jag Cuttlebugat ut och färgat lika som blixten med stämpeldynor, alfabetet är ett Quickutz och heter Diesel.  Blixten texten är även ett Quickutz som heter Holiday och papperet jag har använt är ett Bazzill polka dot cardstock- med prickig struktrurerad yta.


  Här har jag först stämplat en journaling med hjälp av en clearstamp och  sedan skrivit i den och klippt ut den. Dom här stämplarna har jag köpt på Oppio och tycker dom är väldigt användbara fast jag personligen är mest förtjust i den här runda. Så det var allt för i natt, bäst jag går och lägger mig nu för min Tobbe fyller år i dag så jag måste snart upp och sjunga för honom =) Natti, natti!
Hand Drawn Journaling Panels



Inga kommentarer: