fredag 26 november 2010

Äntligen fredag!

Hej på dig =)


Så vart det äntligen fredag! Ska bli så skönt med en helg som inte är helt uppbokad....förutom att slut pyntningen av huset ska ske i morgon. Men barnen har lovat att hjälpa mig med det  så då går det nog bra =)  Tobbe sköter alltid med ute pyntandet och jag inne så går det fortast =)

Här är fredagens julkort där jag har använt en liten tomte som är inhandlad på slöjddetaljer Jag brukar tänka på filmen Trolltyg i tomteskogen när jag ser den här lilla söta tomten och det är ju en gammal härlig tecknad film från då jag var liten som handlar om just tomtar och troll.


Runt kortets kanter har jag dragit lite med en guld dabber. Och sedan punchat ut en fin gren bård med hjälp av MS där jag sedan fäst ett guld band plus ett rött sidenband över för att lyfta fram mera julkänsla i kortet. Så en liten god jul hälsning i form av ett sigill.

                                                    

Bredvid tomten fick en embossad gran pryda, den är köpt i år från reprint  Valde guldpulver mot ett grönt papper och tycker tomten passade bra tillsammans med det här spetsiga granen.  Vad tycker du? Skriv gärna vad du tycker om du är in och tittar för det gör mig glad!

Nej det var allt för i kväll jag ska försöka titta på en film nu men känner på mig att det är meningslöst för jag kommer att somna men det är ju värt ett försök =) Kram på er från mig!



Inga kommentarer: