tisdag 2 november 2010

Fikar ute.

Hej =) här är en LO på min son när han var ett och ett halft år. Vi är ute på isen och tittar på morbror Rickard när han angla. Liam är nöjd med att bara titta vid den här åldern. Åååå han var ju så söt våran lilla gos grabb =)
Har tagit ett blått cardstock och limmat fast blå zicksak band så dom bildar en ram. Och som du redan har märkt så älskar jag att använda snöflingor så det har jag Cuttlebugat ut i alla möjliga sorter. Jag har köpt på min lite olika märken Qk, Provocraft och Sizzix tror jag det är och bara dom som jag tycker är fina. Bara för att jag tycker om snöflingor så betyder det inte att jag tycker om all dies med en flinga på. Alfabetet är ett Sizzix alfabete som heter Trixie Girl som jag valde att stansa ut i rött papper efter som det är rött och blått i Liams mössa. 
 På papperet har jag dabbrat lite med silver och mörkblå färg och använde en punchenella som mask för att få lite vintrigare känsla. Och det högra kortet fick bli runt och så jorde jag en röd fotomatta till båda korten.
Så nu har vi fått lite vinter känning men hoppas den i själva värket väntar lite till innan den kommer till oss. Det var allt för mig. Nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka upp och packa åt Liam i morgon. Han ska få följa med sin mormor på Ålandskrysning och det är första gången i hans liv han ska åka en så stor båt så det blir nog kul. Men lite orolig blir man ju som mamma. Får hoppas allt går bra, nått roligt måste ju han få göra under höstlovet nu när jag måste jobba. Tur att mormor ställer upp! Ha det så bra och tack för att du tittar in, kramar Sandra!

Inga kommentarer: