fredag 5 november 2010

Fotomodellen!

Hej! I dag kommer det handla om min son Liam som alltid fastnat på kort och med det menar jag att han blir fin på alla kort vi tar. Fast han inte tycker det är särskilt kul att bli fotograferad så brukar det alltid vara han som blir finast på kort när jag fottar mina barn. Begriper inte varför men så är det i alla fall. Det här kortet är vi hos en ricktig fotograf och knäpper.  Efter som jag inte vill  ta över den här fina bilden på Liam så  fick även denna LO bli enkel =)
Papperet är köpt hos Sylvia och är ett primamarketinginc papper. Använde min MS punch med hjärtan för att göra en fin fotomatta i svart åt kortet och sedan stansadejag ut lite fina blomstänglar i min Cuttlebug med min Boskut dies. Stansade även ut texten i svart papper och alfabetet heter Sunset och är ett Sizzix alfabete. Sedan fick några enkla svarta blommor bli pricken över i på den här enkla LO:on med några fina bling stenar i mitten av blommorna. Tycker det räcker så efter som det är meningen man ska titta på kortet som är så fint!

Det var allt för i natt nu måste jag ladda in för morgondagens Haloween Disco som vi ska ha här hemma för Liam och nästan alla i hans klass. Kan bli kusligt i morgon....... god natt från mig  =)

Inga kommentarer: