söndag 28 november 2010

Här kommer lördags kortet ;)

Jag har missat en dag!

Vart en liten miss i går.... Han aldrig lägga ut lördagskortet för jag åkte på Tranan och rockade  till Mustasch i stället.  Jag hade missat att Maria Sparring skickat sms till mig så plötsligt  stog hon i min hall och vi skulle åka. Gissa om det fick bli en snabb piffning då!! 20minuters sminkning och val av kläder det är nog rekord för att vara jag! Vi hade en toppen rolig kväll och som tur är kom vi ju in fast vi inte hade några förköpsbiljetter. Vi var tvungen att åka ner till kl 21.00 när dom öppnade för att vara säker på att komma in. Men så hamnade vi allra längs fram och klämdes med alla hårdhänta rockare. Jag fick även höra -Fan det var en stark brud   när någon försökte flytta på mig =) Ja, ja nu är jag tillbaks till min lilla lugn vrå och klipper i mina papper i stället för att brottas med rockare men det är ganska skönt att få vara hårding i bland  ;) Så här fina var vi innan vi begav oss på Tranan och det bör tillägas att vi var spiknyckter båda två!



Så var det dax för lördagens julkort då =)

Det är en fin julstämpel som jag köpte förra året som är en Reprint stämpel. En fin  gammaldags flicka som håller i julblommor. Hon är så fin så jag vill inte sätta dit en massa blommor och sådant för det räcker så här tycker jag. Har stämplat bakgrunden med noterna själv på ett vitt papper som jag sedan distressat med tea dye färgen för att få det lite gammal dax =)


Låsningen på kortet är ett sidenband som blir en fin rosett när man knyter det. och på insidan ser det ut så här.

Bara en godjul hälsning på ett vitt papper och så har jag färgat in kanten med guld dabber så det glänser lite.

Så det får räcka för jag har lovat barnen att baka lite nu så det är bäst jag håller mitt löfte. Hoppas du vill skriva något om där in och tittar för det skulle göra mig så glad! Många kramar från hårdrockar Sandra ;)

Inga kommentarer: