fredag 19 november 2010

Hej nu tror jag vi fått ordning på vår an dator efter mycket strulande. Tur att gubben  kan med datorer för själv vet jag inte mycket om dom.... Är glad att jag äntligen lärt mig tömma digitalkameran  =) Ett krav jag hade innan jag startade  den här bloggen,  innan dess  så kunde jag inte ens tömma den själv. Men skam den som ger sig.Och jag är nog envisheten själva, som alla ni som känner mig vet =) Men det har varit lite jobbigt för mig att inte kunna uppdatera min blogg den senaste tiden. Men så äntligen kan jag lägga ut lite alster igen!

Här är mitt fars dagskort till min älskade pappa som är så himla snäll och underbar! Tanken från början var ju att jag skulle göra ett kavajkort men så vart det lite tidsbrist så jag slängde i hop detta kort i stället. Jag hade redan färglagt och klippt ut fen rose så jag behövde bara pyssla i hop resten =)


Papperet är köpt på Panduro och stämpeln fars dag är en Inkido stämpel. Ovalen är ut stansad med hjälp av Spellbinders die väldigt lämpligt =) Så lite spets och några roser!



På insidan fäste jag ett band som jag stansat ut med en MS stansen för att fästa trissen och så stämplade jag bara Tack för att du finns jag älskar dig! För det är ju så jag känner för pappa!

Så det får  räcka för mig just nu. Nästa gång kommer jag att lägga ut lite jul kort =)
Hoppas du vill skriva något om det är något du undrar över eller bara vill framföra din åsikt, det gör mig så glad kramar PysselSandra!

Inga kommentarer: