tisdag 30 november 2010

I dag är jag så glad =)

Hej! I dag fick jag sälja 6st kort på mitt jobb och då blir jag så glad =) Tack snälla ni som har köpte kort av mig! Då kanske jag vågar fortsätta göra lite kort i fortsättningen också. Annars så har måndagen varit bra hela dagen. Har hunnit fixa nere i jillestugan och skruvatt upp tre hyllor i Liams rum innan jag vart tvungen att åka och jobba.

Måndagens kort är på en tomte och det här kortet fick jag sälja i dag så det finns inte i mina ägor längre. Kul att det är någon som vill köpa för då kan jag göra flera kort. Tomtestämpeln har jag köpt på pandurohobby och det har jag målat och klippt ut och limmat fast på en wellpapp bit. Plus lite guld och grönt papper som en fin ram runt tomten. Bakgrunden fick bli ett fint papper med järnek på.


I vänster hörn fick en snöflinga sitta som jag cuttlebugat ut med hjälp av spellbinders dies och stämplat och klippt ut en julpost cirkel på rött papper som jag fäste i höger hörn. Satt även ett rött sidenband mitt på kortet och knöt en liten rosett.


På insidan stämplade jag god jul och gott nytt år på ett vitt papper som jag dabbrade med gulddabber och limmade fast.

Så det var måndagens julkort! Får se vad det blir i morgon samma tid som nu. Tack för att du är in och tittar det värmer så och jag blir mera glad om du skulle vilja skriva en liten kommentar när du är in och tittar.
Ha det så bra! Kram jag =)

Inga kommentarer: