onsdag 24 november 2010

Magnolia nissen!

Hej på dig =)

Det här kortet är stämplat med en magnolia tomte nisse som jag är så förtjust i. Den är så otroligt charmig och fin fast det är en lite äldre stämpel av magnolia. Sedan så har jag valt att jobba med grått, vitt och silver som färger. Stämplade en god jul stämpel som är på längden i silver färg och punchade med en MS punch ut  snöflingeborden på båda sidor om texten. Valde att dabbra alla kanter på papprena så dom blev silvriga och fin =) Älskar att använda mina dabbrar nu på alla julkort som jag gör just nu! Och uppe i hördet får tre fina blingstenar pryda som ett extra lyft.


Ned till så har jag satt en vit spets som jag trädde ett grått sidenband mellan öglorna. Och  i vänster hörn fick en snöflinga och en rosett pryda kortet som jag feste med en fin nål.

Det var onsdagens kort, hoppas du vill skriva något när du är in och tittar så jag vet att du är här? Det skulle göra mig så glad =) Kram Sandra!

Inga kommentarer: