fredag 10 december 2010

Lucka nr 10

Hej på dig! och tack för att du vill titta på min blogg =) Jag är så glad i dag för nu har räkningsverket passerat 1000 st som varit in och tittat på bloggen sedan jag öppnade den i mitten av september. Jag vill tacka alla ni som är in och jag hoppas ni kan få lite inspiration till att skapa någonting själv? Eller ser det lite som ögongodis kanske vad vet jag. Nu är det fredag och jag har varit och tittat på sonen i dag när han lussade på förskolan. Vart så rörd så ögonen vattnades på mig. Han har aldrig ställt upp på att var med förut. Han har alltid vägrat att gå luciatåget men nu vågade han och dom var så duktiga hela förskoleklassen =) Jag tror vi alla var väldigt stolta över våra barn.

Här är kort nr 10 som jag valde att använda den mysiga tomtenstämpeln från Panduro. Har även passat på att använda wellpapp som bakgrund bakom tomten och fortsatt med olika andra papper. 

 

Runt hela kortet har jag fest ett rött sidenband som jag tejpat fast med dubbelhäftande tejp. Limmar man så blir det inge fint på sidenbanden =) Jag knöt där i mot en rosett och den limmade jag fast  på bandet och det funkar utmärkt för det syns inte.


Nere i höger hör satte jag ett litet paket som jag stansat ut med min qk tång och stämplat på naturfärgat papper med en julstämpel som jag sedan klippte ut.

                    

Och uppe i vänster hör fick en fin liten julgranskula sitta bakom några MS grenar.


Inuti så fäste jag en tags som jag färjat med lite brun distresst ink färg och sedan stämplat med en god jul stämpel. Så knöt jag fast ett rött sidenband i hålet och limmade fast en grön julgranskula nere i höger hörn. Och den har jag tryckt ut med hjälp av qk tången =)

Så det får räcka för i dag. Hoppas du kommer tillbaka och tittar en annan dag, vi får se vad som dyker upp i morgon ;) Ha en trevlig fortsättning på fredagskvällen! Många kramar från Sandra.

Inga kommentarer: