onsdag 15 december 2010

Lucka nr 14

Hej på dig du glade =) I dag har vi jobbat så det rök tror jag. Skönt att vara hemma i lugnet igen. Men jag måste komma i säng i tid för jag ska i väg och köpa dom sista julklapparna i morgon med mamma. Känns skönt att det är under kontroll med alla julklappar nu. Synd bara att jag inte börjat med mina egna julkort en bara ..... Men jag kan köpa vanliga frimärken med och då har jag några till dagar på mig =)

Här är kort nr 14 som är ett med en gammaldags tomte. Den har jag som vanligt först stämplat och sedan färglagt och sedan klippt ut. Bakgrundspapperet har jag också stämplat med en text stämpel på vitt papper och sedan jobbat mig in med lite distress ink färg. På det röda papperet har jag strukit med lite guld dabber.  Och uppe i höger hörn fick tre gröna  rhinestones plats.


Och på rad fick tre fina paket sitta efter vänster kant. Dom är ut stansade med Qk tången i lite olika färger.


Och nere i höger hörn limmade jag fast ett god jul sigill med några fina grenar bakom sig. 


Så det var dagens kort, hoppas det kan ge lite inspiration till att göra något liknande? Ha det så bra tills vi ses nästa gång =) Mvh Sandra!!!

Inga kommentarer: