lördag 18 december 2010

Lucka nr 17

Hej så var det äntligen fredag och jag börjar känna av stressen nu!!! det är bara en vecka kvar till jul!!! Har varit och julhandlat med pappa i Bollnäs i dag och sen åkte jag och barnen till badhuset i Alfta och badade lite =) var så mysigt. sen åkte vi hem och hade lite fredagsmys.

Här är kort nr 17 som jag stämplat med en stämpel från Reprint och den här jul flickan ser ut som ett gammalt bokmärke tycker jag. har sedan färglagt henne lite  och stansat ut en fin bord med MS punch som heter Dolly.Sedan är det ett notpapper jag stämplat upp själv och så ett vanligt rött papper som jag strukit med guld dabber.

Här ser man bättre hu Dolly borden ser ut och även den har jag strukit med guld dabber.


Det var fredagens kort och nu ska jag fortsätta slå in paket så jag slipper sitta med det dagen före jul. Börjar bli riktigt mysigt under granen nu tycker jag synd att alla paket försvinner om en vecka ;) Ha en det så bra och tack för att du är in och tittar det gör mig så glad, kramar från mig!

Inga kommentarer: