söndag 19 december 2010

Lucka nr 19

Hej på dig och tack för att du är in på min sida och tittar =) I dag har jag städat, tvättat, kokat knäck och varit på badkalas med Liam. Jag undrar om det är meningen att det är så här lördagarna ska se ut? Tänk om man kunde sitta still en hel dag bara och inte göra någon ting. Men då vart jag väll knäpp antar jag. På kvällen så bakade vi hemmapizza och det vart gott men sen vart jag riktigt trött..... Mös framför TV:en med en jultecknat med ungarna innan det var läggdags för dom. I morgon bär det av mot slalombacken med Liam för  första gången får se om vi klarar av det =)

Här är kort nr 19 som jag hjort med min fina magnolia jul Edvin. Använt en fin textstämpel från Panduro i bakgrunden som jag stämplat på naturpapper med en brun stämpeldyna.  Och limmat fast tre röda bling fyrkanter i hörnet.


Nere i höger hörn satte jag en fin hemmagjort julstjärna som jag punchat med min Nellie Snellen punch, dom blir så fina och extra fin med ett par MS grenar till och en pärla i mitten.


I vänster hör fick några snöflingor och en julhälsning sitta. Tyckerden här julhälsningen är så fin.


Så det var allt för i dag ni får hålla tummen i morgon att det går bra för mig och Liam så vi inte bryter några ben eller så =) Då ses vi igen i morgon hoppas jag? Ha det bra , kramar Sandra.

Inga kommentarer: