onsdag 22 december 2010

Lucka nr 21

Hej på dig =) Nu är det dan, före dan före doppare dagen. Helt otroligt att tiden går så fort! Snart så är det sommar igen och så rullar det på. Jag har bara två dagar kvar att jobba nu!


Här är kort nr 21 som är stämplad med en gullig Magnolis flika som sitter på en kälke. Både flickan och kälken har jag klippt ut efter jag målat upp dom och sedan limmat fast på det vita torrembossade papperet. 


Uppe i vänster hörn har jag stämplat en god jul stämpel på natur papper som jag färglagt med röd distress färg och sedan lagt ett lager 3-D lack på.


I höger hörn stansade jag ute en röd stjärna och två olika snöflingor som jag limmade lager på lager. Sist knöt jag en röd tråd runt ett grovt snöre så det fick formen av en rosett.


Nere i höger hör satte jag några MS grenar plus et fint utstansat paket.



Så, det var dagens julkort, i morgon ska jag nog åka och handla efter jobbet så jag slipper i väg på torsdag. Ska köpa lite mat och någon kompleterande grej till 100kr julklappen vi brukar köpa på min sambo Tobias sida. då köper alla vuxna ett paket som ska kosta ca 100kr och så lottar vi vilket paket var och en får. En praktisk och kul grej att göra så slipper man leta paket i onödan till oss vuxna. Ett tips till er som inte orkar leta mera.... Ha det så bra så hoppas jag vi ses i morgon =)



Inga kommentarer: