tisdag 7 december 2010

Lucka nr 7

Hej =)

 I dag så började inte dagen bra..... jag vart uppe lite för länge och pysslade med mina julkort i går så det resulterade i att jag försov mig i morse =( Hade snozat lite fel..... för telefonen låg under mig i sängen så jag hörde den inte när den ringde. Vet inte hur jag lyckats fått dit den? Jag vart ca 50 min sen, tur jag hade komp att ta ut men det hade  jag ju kunnat använt till något roligare. Men jag fick många julkort färdig i går och lyckades få sälja några i dag med så då blev jag jätte glad!!. Dom pengarna hamnar i min scrapkassa ;) Håller tummen att det blir lite scraprea på nätet i mellandagarna och då kan det vara bra att ha lite pengar undanstoppade.

Så här ser dagens kort ut, stämplad med en stämpel från reprint med motivet av en äkta amrekansk tomte och en bebis ängel. Motivet har jag färglagt med distress färgerna. Som bakgrundspapper har jag tagit ett vanligt grönt papper och sedan lagt på ett lager wellpapp som jag dabbrat med en guld dabber innan.


I höger hörn har jag limmat fast ett litet paket som jag tryckt ut med min Quickutz tång. Och grenen är ut punchad med en Martha Stewart punch.


                                I vänster hör fick ett litet god jul sigill och ett sidenband plats.



Uppe i vänster hörn fick min hemmajorda julblomma pryda som jag tycker är så fin!  Den gör jag med hjälp av en punch från Nellie Snellen. Och den fina Martha Stewart grenen igen =)


Så det var lucka nr 7 =) Hoppas du vill skriva något när du är in och kikar för det skulle göra mig så glad! Ha en trevlig kväll och själv måste jag nog komma i säng lite tidigare i kväll en i går för min väckarklockan ringer 04.45 i morgon och jag har ingen lust att försova mig igen ;)

Inga kommentarer: