lördag 29 januari 2011

Jobba, jobba, joooobaa!!

Hej på dig i dag är jag så glad =) har fått en så fin kommentar i min gästbok om mitt förra kort av Helen och det gör att jag känner mig extra glad just nu. Trotts att jag jobbat övertid i kväll och ska jobba extra i morgon med. Kl ringer 05.00 och då är det bara att åka och jobba i gen. Men jag har en liten plan med den här övertiden.... funderar på att fixa upp ett rum vi har nere i källaren och måla och lägga nytt golv så jag kan få ha som mitt alldeles egna pysselrum!!! Det är ju helt fantastiskt tycker jag!! Då kanske jag till och med vågar bjuda hit mina scraparkompisar.  Som det ser ut nu där jag sitter och pysslar vågar jag inte släppa in någon. Det ser ut som en soptipp med alldeles för mycket scraparsaker  =) Men kanske om någon månad så har jag fått mitt rum klart så jag kan flytta in mina grejer dit. Åååå vad jag längtas!

Hör kommer ett nytt grattis kort och med den söta lilla Magnolia Tilda tror den heter cut Tilda. Det var så kul att göra det här kortet för det bara fall på plats och ide efter ide dök upp i mitt huvud och slutresultatet vart inte så tokigt. Jag älskar ju rosa men tycker även om turkost så därför blandade jag lite på det här kortet. Har även köp några MS punchar som jag nästan inte har hunnit använda men som kom väl till användning på det här kortet.


Har även hjort mina favoriter =) Blommorna som jag gör själv med hjälp av Nellie Snellen punchar. Både blommorna och bladen och titta vad härliga dom blir! Fjärilen är en MS punch.


Här ser du en liten närbild på blommorna och fjärilen som fått lite Stikles på vingarna så dom glittrar fint.


Fortsätter att använda min grattis stämpel. Tycker så mycket om den runda formen och så är texten så fin. Det är en omonterad Reprint stämpel jag köpt på Lillahandarbetsboden i Bollnäs.


Och sist men inte mins insidan. Har ju stansat ut två olika former med hjälp av spellbinder dies. Ett i rosa och ett i vitt papper och sedan stämplat med en Reprint grattis stämpel på och limmat i  hop dom båda formerna på varandra. Då får man en sådan här fin cirkel med pärlor. Stansade ut fjärilen med en MS punch och la på lite glitter stickles på den.

Så det får räcka för i natt, nu måste jag sova om jag ska orka upp och jobba i morgon bitti. Ha en trevlig helg och skriv gärna något till mig för som ni såg i toppen så blir jag väldigt glad när ni vågar skriva något =) Många kramar från Sandra!

2 kommentarer:

Sylvia sa...

Så söt kortflicka så det finns inte ord. :)

pysselsandra sa...

Tack snälla du vad glad jag blir =)