tisdag 11 januari 2011

Min ängel!

Hej på dig =) Så var man tillbaks i vardagen då och en ny härlig kvällsvecka framför sig.... En dag är då avklarad så tre återstår =) Men det är skönt att komma in i rutinerna med, handen på hjärtat  ;)

Här är en LO på min son Liam när han var endast 6månader. Men då hade jag inte börjar scrappat en så jag får försöka jobba i kapp några år jag har missat. Och då blir det lätt att man väljer kort som betyder lite extra för mig. Det här papperet köpte jag när Sylvia hade sin butik och jag kommer i håg att jag köpte flera st av det för det är så fint tycker jag.  Valde  att sy två varv med symaskin en på den här scrappen med turkos sy tråd. Tyvärr syns det lite dåligt men har ingen närbild på detta.  Sen valde jag att dra lite med en ljusblå dabber lite här och där.


Jag har också stämplat med mina fina dotts stämplar i svag brun färg som syns bredvid blommorna jag satt fast. Blommorna är Prima Flowers som jag tycker är så himla fina! Och mitt i blomorna har jag satt en brun bling pärla. På höger sida sitter även ett litet låshus och en nyckel som symbol för att Liam har fångat sin mammas hjärta ;) Texten har jag stämplat med akrylfärg och foam stamps. Faktiskt väldigt roligt att jobba med färger och foam stamps bara man vågar. Jag tänkte jag skulle göra en nästan lika dan på Thindra men har inte hjort det en. Får se om det blir sen nått tag.

Det var vad jag hade att bjuda på för i dag, tack för att du är in och tittar det gör mig så glad!!

Inga kommentarer: