måndag 10 januari 2011

Snö

Hej på dig =) Kul att du vill titta in på min blog. Nu har jag äntligen stökat bort alla julsakerna och det är en hel del i det här hushållet vill jag lova. Och det har varit så skönt att få hänga upp vanliga gardiner i fönstren och ta fram lite vanliga lampor. Men Thindra tjatar redan på mig och frågar när vi ska ta fram påskgranen. Vi brukar klä en björk när det är påsk och den kallar hon för påskgranen nu. Men tack och lov så är det ett tag kvar tills det är påsk!

Här är en LO jag har hjort som också är massor med snöflingor på. Brist på fantasi tycker vissa men jag älskar dom och vill inte vara utan dom ;) Valde att framkalla ett extra stort kort på Thindra när hon åker spark förra vintern. Hon ser så härlig ut med sin fina Lindberg mössa. Det ser ut som om hon har en gnutt på huvudet.


Som fotomatta har jag punchat ut en rad med snöflingor med MS punch och limmat fast efter långsidorna på kortet.



Jag har stansat ut texten SNÖ och snöflingorna i ett vitt glitterpapper som jag köp av Sylvia. Alfabetet är ett QK alfabete.


Dom här två flingorna är Sizzix dies och vist är den stora helt underbar? Det tycker jag!

Ha det så bra tills vi ses nästa gång och lämna gärna en kommentar när du är in jag tror man kan logga in som gäst om man inte har något gogel konto, det är ett tips om man vill skriva en rad eller två. Stora kramen från mig till dig och skriv gärna något det blir jag så glad för!




Inga kommentarer: