söndag 13 februari 2011

Mamma och jag!

Hej sevjs så var det söndag igen då.... Har så mycket jag skulle vilja göra nu men jag kan inte och det retar mig otroligt mycket =(

Kände att det var dags för en LO nu när jag visat så många kort. Det här är ett gammalt kort på mig och Thindra när vi fick följa med mamma och pappa på semester ner till Hemmeslöv utanför Båstad en sommar. Vi älska att få åka dit det är vårt lilla utomlands fast det ligger i Sverige. Men när solen är framme och man ligger på playan så tror man att man är utomlans =) På den här LO så har jag försökt fång upp sommarkänslan med det gröna och brutit av med blommorna och blad. Tänk vad härligt med sommar!! Klippte ut ett hjärta som jag stämplade lite små hjärtan på och ramade in fotot med. Och så tryckte jag ut rosa bokstäver med mitt vackra Magnolia Qk alfabete. Det är så himla vackert tycker jag =)


Satansade ut en fin lapp med Spellbinders dies att skriva på.


Och så hittade jag den här söta masken bland mina pysselsaker som är i foam. Tyckte den var så söt så den fick också vara med på ett litet hörn.

Så det var vad jag hade att erbjuda! Ha en trevlig söndag så ses vi snart igen hoppas jag. Kramar från PysselSandra!

Inga kommentarer: