torsdag 24 mars 2011

1års kort!

Hej på dig =) snart är det helg och jag har fullt upp hela helgen. I går tog jag ledigt några timmar från jobbet och åkte till Valbo och inhandlade både golv och möbler som jag ska ha i mitt framtida pysselrum. Och det var en perfekt dag att åka på för det var inte så mycket folk i affärerna så man orkade att gå runt och titta och klämma och känna på allt. Sånt som jag tycker är kul. Mamma följde med mig så jag var inte ensammen. I helgen ska vi försöka komma i gång med golvlägningen och sen kan jag börja skruva i hop lite bord och hyllor. Ska bli så kul!!! Detta är den bästa medicinen för mig nu när jag har varit sjuk. Äntligen ska jag få lite ordning på mina saker och förhoppningsvis kunna scrappa i lugn och ro! Men på söndag ska jag till Maria Hellberg på scrappträff och det ska bli så kul att träffa alla igen =) Tack snälla Maria för att du bjuder hem oss till dig. Det är alltid lika roligt att få komma hem till dig och pyssla, du är så snäll på oss =) Hoppas jag kan bjuda tillbaka i framtiden.

Nu ska jag visa ett kort jag fick en beställning på nu i veckan. En arbetskamrat till mig som ska ha det här kortet till sitt lilla barbarn. Jag tycker det är extra roligt att få göra lite personligare kort, som här där man får med hur gammal han blir och vad han heter. Då känns kortet så personligt tycker jag. Sen så älskar jag dom här små söta magnolia bebisarna, jag har även flickan men har inte hunnit göra något kort med henne än.


På det här kortet har jag använt mig av lite blårandigt papper i botten och sedan punchat med MS punchar två olika modeller i vitt och blått papper. Grattis biljetten är en stämpel jag köpt på Arkivetdesign som även har en tävling på en skiss den här månaden som jag funderar på att vara med i men har inte satt mig och hjort den LO en. Och bokstäverna har jag stansat ut med min QK tång.


Insidan fick bli så här med en blå liten fjäril som är på väg att flyga i väg. Det syns dåligt men den är sprejjade med silverglitter på vingarna.

Det var allt för mig, nu ska jag sätta mig och montera några stämplar som kom med posten i går =) ha det bra kram jag!




1 kommentar:

maria sa...

Hej hej, va gillig du är =)) Ska bli så spännande att få se när ditt rum blir färdigt. Längtar nu till imorgon, alltid så trevligt när vi ses.

Supergulligt kort Sandra. Dom är ju så söta dessa stämplar =)

Kram