fredag 4 mars 2011

Vintern

Hej på dig =) Kul att du vill titta in på min blogg. Nu är det äntligen fredag och jag ska snart förbereda lite fredagsmys med familjen =) Blir popcorn och salta pinnar som vanligt. Ett måste här hemma på fredagar! Tänkte bara visa mitt bidrag som jag skickat in på en tävling på Arkivetdesign detta är februari skissen som jag tolkade på detta viset. Som tur är så drar dom en vinnare så då kanske man har en liten chans att vinna ;)

Korten är på min bror Rickard och mina barn Liam och Thindra när dom åkte skoter förra vintern. Har använt mig av en blå cardstock och ett prickigt papper som jag inte vet vad det heter tyvärr. Som jag ofta brukar har jag jobbat mycket med mina punchar och dies. Satansade ut lite olika snöflingor och drog sönder kanterna på paperets yttersidor.


Stämplade ut en cirkel som man kan skriva i. Och längs ner på papperet har jag punchat så det ser ut som räfflorna på ett papper i ett block.


De vita bandet fick jag med som en bonus i ett Tradera bud nu senast jag handlade. Glad vart ju jag för det, alltid trevligt med fina överraskningar. Man ska dra i det så blir det så här skruvad om ni ser på bilden ovanför.


Och så stansade jag ut vintern med mitt QK alfabete Stardust i ett glansigt svart papper. Och häftade lite med häftaparaten här och där.

Nu får man hålla tummen =) men troligtvis blir det ingen vinst men man får  leva på hoppet. Ha en trevlig fredagkväll och tack för att du var in och tittade, som vanligt blir jag jätte glad om du vill skriva en lite kommentar när du är in! Många kramar från Sandra. 

1 kommentar:

Sylvia sa...

Jättesnyggt, Sandra! Lycka till!!! :) Nu blir det fredagsmyyys! ;))
Kraam kram