tisdag 19 april 2011

Ha en fin födelsedag!

Hej på dig =) 

Vill bara visa ett kort jag petade i hop i går kväll innan jag skulle lägga mig. Jag har så mycket jag vill testa göra men min ork räcker inte till.... Somnar oftast framför TV:n nu för tiden... Less på att vara sjuk nu!!

Här har jag använt mig av en Magnolia Tillda i dominerande turkost färg =)
 Valde ett blomigt papper i bakgrunden av kortet och klippt ut en ram i turkost papper med hjälp av en vågig sax.


Insidan fick se ut så här.


Här är en lite närmre bild på kortet.


Stämpeln jag har använt här är av märketReprint och den passar utmärkt att stämpla i en Spellbinders cirkel. Fjärilen är ut stansad med MS punch och som jag sedan haft på lite glitter på vingarna sen. Svirveln har jag Cuttlebugat ut med hjälp av en Boss kutt dies.

Så det får räcka för denna gång! På återseende och skriv gärna något när du är in.
Många kramar från mig till dig!

Inga kommentarer: