tisdag 5 april 2011

Mina tre grabbar hjälper mig =)

Hej på dig =) Vet att jag ä dålig på att uppdatera bloggen men snart är det färdigt här hemma så ha tålamod. Vill bara visa hur snälla mina grabbar är när dom hjälper mig att lägga golvet och skruva i hop lite nya IKEA möbler. Tack för hjälpen!


Tobbe och jag lägger golv en fredag kväll.


Titta vad bra det går! (när vi lyckades samarbeta till sist)


Dagen efter vart det möbel montering och alla vill vara med! Tobbe, Robban och Liam skruvar och fixar.


Far och son hjälps åt.


Och här kan Liam skruva själv. Och mamma blir så stolt över han.

Så det var lite renoverings bilder. Lovar att snart visa upp lite nya alster så snälla ge inte upp jag har inte dött =) På återseende hoppas jag kramar Sandra!

1 kommentar:

maria sa...

Ska bli så spännande att se =))
Kram