tisdag 12 april 2011

Muffins kort!

Hej på dig ! Och tack för att du tittar in trotts att jag är dålig på att uppdatera min blogg nu. Ska bli bättre när jag är helt frisk och jag fått ordning i det nya pysselrumet så småning om.....så håll ut  =)

Här är två kort jag hjort med en ny stämpel jag köpt på scrapbruket. Jag vet att bilderna inte är dom bästa men jag lägger ut dom ändå.  Sist när jag och tjejerna var på träff hemma hos Maria H så stämplade jag upp dom och färg la dom. Och sen tog det ett tag innan det vart kort, men här är i vart fall två färdiga.


Valde att göra ett i turkost och rosa.


Insidan blev son jag ofta brukar göra den =)


Sen var det här meningen att jag skulle vara med i en tävling men jag orkade inte lägga upp det i tid så då får det duga åt min blogg. En annan gång kanske =)

Ha en trevlig kväll och tack för att du är in och tittar, många kramar från Sandra!

2 kommentarer:

Helen sa...

Å va korten såg "goda" ut, jättefin stämpel tycker jag.

Mvh/Helen

maria sa...

Va snygg korten blev Sandra. Härlig stämpel att jobba med. Funkar ju till nästan allt.
Kram