onsdag 27 april 2011

Tack för att du finns!

Hej och god fortsättning på påsken! Jag har haft en tung och trött perjod nu så det har inte hänt mycket här men ett kort har jag att visa som jag tycker vart ganska bra =)


Köpte den här fina stämpeln med flower faries för väldigt länge sedan nu men har inte hjort något kort på den här fina Zinia fen. Hon är ganska lite så det är lite jobb med att färglägga henne och blomman. Men sen blir hon så fin på ett kort. Jag har mest hjort grattis kort nu så det var på sin plats att göra ett tack kort tyckte jag. Bakgrundstexten är en stämpel från Slöjdetaljer som passar till lite av varje. Och papperen är lite olika spillpapper. Sedan har jag även sytt lite med min symarskin på kortet.


Här får du en närbild på henne.


Text stämpeln jag använt här (Tack för att du finns) är en gammal trogen vän som jag köpt av Sylvia för länge sedan ;) Det är en Reprint stämpel på kloss tror jag men är inte säker.


Och nere i höger hörn limmade jag fast en fin liten blomma med hemma jorda blad plus en fin fjäril jag stansat ut med min MS punsch. På vingarna fick den lite fint glitter.

Så det var allt för mig denna gång. Hoppas du fortsätter titta in och skriv gärna något för då blir jag så glad =) God kväll från mig!

1 kommentar:

maria sa...

Superfint kort Sandra!!! Din målning är ju otrolig, vilket jobb.
Kram