tisdag 17 maj 2011

Det var ett tag seda....

Hej på dig, nu var det ett tag sedan jag la upp någonting. Har inte haft tid för det är så mycket hela tiden  nu så tiden räcker inte till =(  Men bara föra att jag inte har uppdaterat betyder det inte att jag legat på latsidan. Nej här är ett av mina kort som jag pysslat med =)

Har använt mig av lite olika stämplar jag haft sedan länge nu men kanske inte använt så där mycket som jag trodde när jag köpte dom. Därför utmanade jag mig själv att inte köpa nå nytt och bara använda det jag har och så här vart det här kortet  =)


Bakgrunds stämpeln är en Reprint tror jag som är monterad på kloss. den embossade jag med svart pulver och Distressade sedan hjärtat med röd färg och kanterna med bruna nyanser. Den vackra fen är från min Rose serie med olika blomster feer. Och grattis stämpeln är en Reprint stämpel jag tycker väldigt mycket om. Papperet är köpt hos Sylvia en gång i tiden men jag är osäker på vad det heter.

Så det var vad jag hade att erbjuda denna gång. Hoppas vi ses flera gånger och skriv gärna något när du är in för det gör mig så glad!

Inga kommentarer: