tisdag 24 maj 2011

Får inte dagarna att räcka till!

Hej på dig och tack för att du tittar in =) Trots min dåliga närvaro.... jag får helt enkelt inte dagarna att räcka till. Jag skulle behöva dela mig som en amöba så kanske jag han med allt jag vill göra den här årstiden. Inte blir det nå bättre när jobbet beordrar övertid tre veckor i sträck. men när den här hälgen är över så dom över i alla fall. Vill visa en LO som jag hjort på min son Liam när han fick sin första gädda. En spännande upplevelse för han och kul var det med för han spöade både min bror Rickard och vår an kusin Hedrik den gången för dom vart utan fisk :)


Tog ett grönt härligt papper i botten som ser nästan ut som gräs. Sedan valde jag att plocka upp den orange färgen i Liams flytväst. Nöp ut ett fint litet fiskespö med min QK tång som jag faktiskt fäste en lina mellan spö och krok som inte syns men den sitter där =)


Nere på LO fick några fiskar lura i vassen i väntan på att det ska dyka upp något.

Så det var en lite sommar inspirerande LO den här gången, annars tror jag att jag har fastnat i kortträsket nu. Ha det bra tills nästa gång och lämna gärna en kommentar för det gör mig glad!!!

Inga kommentarer: