tisdag 31 maj 2011

Rockabilly!

Hej och välkommen till min lilla blogg =) Känner att jag äntligen börjar få min inspiration tillbaks nu och det känns toppen!

Här är ett kort jag pysslade i hop nu  i helgen. Fick ett ryck och stämplad upp eget papper med svart dabber på ett enfärgat rött papper. Jorde några med prickar på och några med ränder. Har sedan tidigare stämplat och målat upp dena söta greeting farm flickan. Hon kändes som en liten härlig raggar brutta så hon fick ha Rockabilly tema. Valde att göra ett kort som man kan ställa upp så här mysigt.


Har stansat ut texten rockabilly med min Qk tång i svart papper.


Dom röda blommorna är köpta på Panduro.


Fjärilen är ut stansad med hjälp av en MS punsch.



Flaggan i bakgrunden är stämplad och embossad med svart embossingpulver. Och swirvlarna är uttagna med hjälp av en Quizutz dies.

Så det var vad jag hade denna gång =) Ha en bra dag men nu ska jag gå och lägga mig.

Inga kommentarer: