onsdag 1 juni 2011

Badbaljan

Hej och god morgon =) Första dagen i Juni och nu har jag bara en kväll kvar att jobba och sen gör jag helg. Längtas redan efter att få lägga mig i mitt badkar när jag kommer hem efter jobbet.  

Här är en LO jag jord på min son när han var liten bebis och badar i badbaljan. På den tiden bodde vi i lägenhet och där fanns inget badkar men det löste vi så här. Papperet är ju väldigt färdigt i sig men har endå stansat ut extra bubblor i vitt glitterpapper som jag fäst med distanskudar så dom står ut lite från LO.  Valde att stansa ut texten med hjälp av en 4+8 qk dies som heter Holiday. Detta alfabet får man köra i genom Cuttlebugen för att få ut bokstäverna. Här tyckte jag det passade med gröna.


Fotomattan fick också gå i grönt och blått plus att en liten badanka fick sitta i vänster hörn som jag stansat ut med min Qk tång. Resterande saker som är med på bild fanns redan på papperet så det var lätt scrappat =)

Så det var vad jag hade denna gång. Hoppas det blir uppehåll nu så jag kan ut och så i mitt land. Ska bli härligt med lite egen sallad, dill, persilja, rädisor, lök och morötter i sommar. Men då måste dom ju ner i marken först innan dom kan gro och det tänkte jag göra nu på förmiddagen om väderer tillåter  innan jag ska i väg och jobba.  Ha en bra dag kramar från Sandra!

Inga kommentarer: