onsdag 29 juni 2011

Grattis på födelsedagen!

Hej och glad sommar på dig!! Nu vill man ju inte nå gärna sitta inne och pyssla när det är så här strålande fint väder som det har varit i dag. Jorde mitt första dopp på Kvarnsveden för i år innan jag hjäcktade i väg till jobbet. Tror det alltid är finväder när vi jobbar kvällar =(.

Ska visa ett kort jag hjort på beställning av min farmor Viola. Hon skulle ha det till en tant som heter Kerstin och fyller 80år. Valde att jobba med rosa papper här och den fina Magnolia Tillda har jag fått låna för ett tag sedan av super snälla Maria Hellberg.


Så här fick insidan på kortet se ut


En liten närbild på framsidan. Bokstäverna är qk mini Kaite som jag tryckt ut med tången. Grattis stämpeln är en Reprintstämpel.


Så det var vad jag hade att visa denna gång. Lämna gärna en kommentar för då blir jag så glad =) God natt och kram från mig!

Inga kommentarer: