söndag 24 juli 2011

Ha en fin födelsedag!

Hej på dig! Vad trevlig att just du tittar in ;) I går var jag ut med min goda vän Maria Sparring och tittade till hur långnäs gungade efter kampen på bränbollsyran. Men smart som jag är så valde jag att gå ut nyckter så jag kunde ta min bil och åka hem när kvällen var över. Hade en väldigt trevlig kväll men ändå så var det skönt att åka hem när klockan blir 02.00. I dag har jag varit flitig och målat om i vårt TV rum. Har länge velat göra det men nu fick jag ett ryck och gubben var med på noterna så nu är det beiga rummet vitt. Känns bra att äntligen fått det ur världen och i morgon har jag bara listerna kvar att måla och sedan ska vi lägga nytt golv även här nått tag så jag behövde inte vara så rädd om golvet nu när jag målade. Nog om detta...... nu ska jag visa ett litet kort jag hjort =)

Det här är ett rosa kort med en söt liten Magnolia Tillda. Jag köpte henne i januari när Stellas hade jul rea och då även på en massa anat och då köpte jag på mig några fina Magnoliastämplar som jag har fått användning för nu. Vill även passa på att tipsa om att Stellas även nu har en sommarrea du kan gå in och titta på utifall det fattas någonting där hemma =)


Har använt mig av lite olika spillpapper här och min fina ( Ha en fin födelsedag) stämpel som jag köpt av Sylvia när hon drev sin underbara butik. Saknar den så ska du veta!!! Jag tror det är en Reprint stämpel. Den fina vita hjärteborden är ut stansade med hjälp av en MS punch även den lilla fjärilen.


På insidan drog jag lite rosa färg runt kortet och stansade ut en fin ram med Spellbinders die att stämpla Hjärtliga gratulationer i. Och även här en liten MS fjäril.

Så det var vad jag hade att visa i kväll ska bli skönt att få gå och lägga sig nu så god natt och sov gott från mig!

Inga kommentarer: