torsdag 29 september 2011

Fiskekort

Hej och kul att du tittar in =) Är så himla trött nu och inte blir jag nå piggare när jag vet att jag ska jobba över i morgon.... Stämplar in 05.42 i morgon bitti och kör på fram till kl 20.00 på kvällen. Tur att inte varje dag ser ut så här!

 Tänkte bara lite snabbt visa ett till kort jag hjort med söta lilla  Magnolia Edvin som fiskar. Har valt att jobba med ljusblåa papper på det här kortet och papprena är köpta på Panduro för länge sedan =)


Tyckte det inte behövde vara så himla mycket dekorationer på kortet för bilden är så sommrig och härlig som den är.


Insidan på kortet fick se ut så här. Som du ser så tycker jag om att använda min MS fjäril lite här och där och särskilt när jag gör kort. Hjärtliga gratulationer stämpeln är en återkommande favorit som passar på dom flesta grattulationskort. 

Det får räcka för i kväll för nu måste jag sova! God natt och sov så gott!

Inga kommentarer: