söndag 25 september 2011

Grattulationskort

Hej och trevlig Söndag på dig! Ska visa lite snabbt kortet jag scrappade åt min svägerska Anna nu i fredags när vi skulle dit på 25 års (31års) fest och kom som vanligt på i sista sekund att jag måste ju göra ett kort!!! Då hade jag sett min svägerska Malins fina kort  samma dag och tog inspiration av det och hjorde ett snarlika och tycker med tanke på hur kort tid jag hade på mig vart det riktigt snyggt =)


Efter som hon skulle få en flaska vin så knöt jag fast kortet så här på vin förpackningen. Fick även ett lite glädje lyft när jag köpte vinet för killen i kassan ville se leggitimation på mig och är man 31år så blir man ganska glad när man får visa legg ;)


Har använt mig av två olika gratulations stämplar och två olika fjärilstämplar på detta kort. Och så masskade jag en cirkel innan jag började stämpla här och där på kortet med stämpeldynan  Distress Ink - Vintage Photo. Stämplade även på dom vita blommorna med min Hjärtliga gratulationer stämpel så dom var lite fräna.


Insidan fick kort och gott se ut så här efter som jag var så stressad. Lite MS fjärilar piggar alltid upp.

Tror facktisgt hon tyckte om det och det var ju det som var meningen. Tack för att du var in och tittade och lämna gärna ett spår för då blir jag så glad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vilket fint kort, mycket finare än det jag gjorde =)/Malin