fredag 30 september 2011

Hold my hand

Hej och välkommen in på min blogg =) I dag har jag jobbat 14 timmar och det är skönt att det äntligen är helg. Vanligt vis brukar jag inte jobba så här länge men valde att hjälpa till på line nu när vi låg efter. Men just nu värker det i hela kroppen och huvudet snurrar. Tänkte ändå att jag skulle visa er en ny LO jag har hjort i veckan.

Den här LO är på min dotter Thindra och min brorson Arvid när dom förra hösten strosde runt hemma hos broder på deras tomt i Edsbyn. Vi skulle i väg och plocka svamp den här dagen och innan vi åkte passade barnen på att leka lite.


Papperet jag använt mig av heter Penny Lane och sedan är det lite spill papper plus lite "sopor från jobbet" både tagsen och wellpappen hittar jag i soptunnan på mitt jobb =) Sådant tycker jag om! Scrappvänliga sopor.


Har även här använt mina hadstämplade och ut stansade Provo Craft löv! Dom är så dekorativa och användbara tycker jag.


I denna LO har jag använt två av mina fina Qk alfabeten  det första heter Studio som jag skrivit Hold my med och det andra heter  Diesel som jag skrivit hand med. Dom ser nästan lika dana ut men Diesel är lite tjockare och större. Har även tagit en närbild på tagsen jag skrivit i.
-Två söta kusiner Thindra och Arvid håller varandra i handen Hösten 2010 =)


Jag är faktiskt nöjd med den här LO och jag gillar färgkombinationen som absolut inte är mina färger egentligen men det bara fall på plats så här och det känns så rätt! Det är sällan jag har sådant flyt när jag scrappar.

Så det var vad jag hade att bjuda på i kväll och nu var det sista LO för september, såg föresten att den här månaden var ett år sedan jag öppnade den här bloggen och jag vill passa på att tacka alla som är in och besöker min blogg! Det är därför jag fortsätter att lägga ut nu alster tack vare er!!!!. Annars vore det ju ingen mening att ha den här bloggen. I morgon  är det Oktober  och vi får se vad den månaden har att erbjuda. God natt och sov så gott, många kramar från mig till dig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken kanonfin LO!

Anonym sa...

Vilken höstig och fin LO!/Malin