tisdag 27 september 2011

Mina underbara 3

Hej och trevlig måndag på dig eller så är det till och med tisdag nu ser jag =) I dag så var jag och barnen och badade på Alfta badhus som vi brukar göra på måndagarna när jag jobbar förmiddag. Så underbart trevligt att åka och bada fast man blir väldigt trött av det.... Hade även min lillebror med familj med och barnen leker ju så bra tillsammans så det är så kul att se. Kan varmt rekommendera Alfta badhus för dig som funderat på att åka och bada.

 Nu ska gå och lägga mig alldeles snart men vill bara visa en av mina två LO jag han göra på träffen i Lördags. Den heter mina underbara 3.  Efter som papperet i sig är så detaljerat behövde jag inte göra så mycket med det här LO. Jag älskar ju snöflingor och det fanns det ju massor ut av på detta papper som jag inte kommer i håg vad det heter. Bokstäverna jag använt mig av är köpta på Leksaksafären i Bollnäs som heter Lekstugan och dom är väldigt användbara på LO fast jag tror dom egentligen bara är menade som barnpyssel. Och det bästa med dom är att ett helt A4 ark med förklistrade bokstäver kostar bara 8kr!! Jag hitta de dom för något år sedan och har köpt då på mig dom i många olika färger.


Den stora 3an har jag stansat ut med min Cuttlebug med hjälp av mitt fina Qk  Abigail alfabet. Den texten passad så bra på Liam, Thindra och Sigge (katten) som är som ett barn för oss. Ett av bakgrunds papperena är ett Bo Bunny papper.

Så det var allt för i dag god natt och dröm söta drömmar för det ska jag göra nu =)


1 kommentar:

Anonym sa...

Fin LO härlig bild på barnen och katten!