fredag 16 september 2011

September utmaningen!

Hej och trevlig fredag! Kul att du tittar in och i dag har vi haft lite fredagsmys jag och min familj vi tittade på Pettsson och Findus i kväll och dippade frukt och grönsaker. Har varit alldeles för mycket snask här hemma på sistone så i kväll vart det lite nyttigare i alla fall. Nu så sover barnen sedan länge och jag tänkte ta tillfället i akt och visa mitt bidrag till den här månadens utmaning på Arkivet . Det är ett tag sedan jag deltog nu för jag har bara hjort kort inga LO.  Och så brukar jag ju inte vinna men nu behövde jag lite hjälp att komma i gång med mitt scrappande och då passade deras skiss så bra tycker jag för att få den där lilla kicken i rumpan som jag kan behöva i bland.

Här är skissen jag utgå i från och man får vrida och vända den som man vill och fritt fram med färger med mera.

Jag valde att vrida ett halvt varv på skissen i min tolkning som vart så här.


Har utmanat mig själv i den här LO med att använda mig av mina dies så mycket jag bara kan efter som jag köpt på mig en hel del sådana nu domsenaste 2åren. Tycker det är lite roligt att plocka fram lite gamla kort med för Liam är ju i dag 7år. Så det är 6 år sedan detta vart taget. Diesen jag har använt mig av här är Qk dies. Och det vart både ballonger, serpentin, krita, konfetti och lite text denna gång så nu har Cuttlebugen fått arbeta hårt. Har även valt att jobba med starka färger i glada kulörer som det ska vara på ett kalas tycker jag.

Hoppas du tyckte om min tolkning och känner dig peppad att även du vill delta i tävlingen. Gå då bara in på Arkivet Papper & Design och läs hur du går vidare. Så det var allt för  mig i kväll men vi får hoppas vis se snart igen kram jag!

Inga kommentarer: