lördag 24 september 2011

Skogens gula guld!

Hej och trevlig lördag på er! I dag har jag varit på scrapträff i Edsbyn och det var så härligt att få träffa några av dom goda glada tjejerna som brukade träffas ganska ofta förut. Nu var det ett tag sedan vi sågs igen och det var så härligt att få byta lite idéer och låna lite stämplar av varandra. Tack snälla Ellzan för att du bokade denna träff! Jag han faktiskt göra två LO i dag men har inte hunnit knäppa kort på dom en så därför tänker jag visa en annan LO som jag jorde färdigt nu i veckan.

Den här LO är scrapad på kort som jag haft liggandes i två år nu så det var verkligen på tiden att det vart en färdig LO. Papperen här vet jag att jag köpte av Sylvia när hon vart tvungen att sälja ut sin affär =(  Men jag har ingen aning om vad dom heter.


Har även i den här LO använt mina dies och stansat ut texeten Skogens men alfabetet Spicy Chicken i svart glansigt papper och sedan GULD med hjälp av Diesel. Båda alfabeten är Quic Kutz = QK


Lyxade till det men några närbilder på LO också =)


Har även här passat på att använda min myror die.

Så det var vad jag hade att visa denna gång hoppas du vill skriva en rad när du är in för det skulle göra mig så glad =) Nu ska jag gå och fortsätta med mina LO och lyssna lite på Lars Winnerbäck. Såg nämligen en intervju med honom i kväll på Tack för musiken och kom på att jag måste lysna lite på honom nu! Han är så himla bra tycker jag! God natt!

1 kommentar:

maria sa...

Men åååååååå...så himla fin Sandra. Gissa om jag är lite avis på er som var på träff. Hade ju velat jag oxå men vi hade en loppis inbokad. Men det blir ju fler gånger.
Har du funderat över något datum hos dig. Jag tänkte oxå boka in något och det skulle ju vara dumt om det blev typ samidigt. Hörs och ses. kram kram