söndag 23 oktober 2011

Dator killen

Hej och välkommen in på min blogg =) Har varit lite dålig att uppdatera nu efter som det varit så mycket.... Först var jag i väg två dagar på fackutbildning. Och sedan har gubben gått och blivit 40år så det har vi firat hela helgen tror jag så det har inte funnit så mycket tid till att pyssla. Men det har varit en väldigt trevlig helg ändå ;)

Så ska jag visa en LO jag hjort på Liam när han som så ofta sitter och spelar sina små datorspel. Har ingen aning om vad dom olika papperen i bakgrunden heter har bara plockat dom jag tyckte passade ihop här. Det är nog en blandad kompott =) Valde att göra olika rutor som jag sedan ritade svarta ramar runt med en vanlig svart penna bara.


Korten fick svarta fotomattor och valde  att skriva texten med mina Diesel alfabeten både det stora och lilla. Men efter som jag inte har skuggorna till det stora valde jag att klippa ut den skuggningen själv bakom dom rosa bokstäverna. Min son är manlig nog att ha rosa bokstäver på sin LO om någon undrar ;)


Hade slut på min svarta dymo tejp så jag testade en orange jag har haft liggandes och det vart inte så tokigt det heller, måste inte alltid vara svart.


Kunde inte låta bli att skriva lite i en handstämplad journaling som är en clearstamps jag köpt från Oppioscrapbooking för länge sedan men som jag ofta får användning av till mina LO.

Så det var vad jag hade att visa för i dag! Ha en fortsatt trevlig söndag och lämna gärna ett spår när du är in för det gör mig så glad. Själv ska jag vänta på att min bror och hans familj ska dyka upp och då ska vi äta lite smörgåstårta och forsätta fira min  Tobbe som blivit 40år. Stort  Grattis till min  älskade gubbe som fylde år i torsdags!

2 kommentarer:

maria sa...

Åh så läcker!!! Det blir så snyggt när man rutar upp det sådär. Snygga kombo med papper oxå =)

Nu längtar jag till nästa helg.

kram

Anonym sa...

Tack så mycket för god smörgåstårta igår! Jättefint med rutorna och att du dragit med penna runt dem, vilken fin effekt det blev! Kram Malin