måndag 31 oktober 2011

Ett gratulationskort till en 90åring!

Hej och trevlig måndag =) Nu känner jag mig mycket piggare och har jobbat förmiddag så jag får vara hemma och njuta av familjen =) Barnen har lov den här veckan efter som Liam är ledig får skolan så får Thindra också vara det fast hon går på dagis. Dom har bra sällskap av varandra..... alltid en kompis att slåss med.

Nu ska jag visa ett kort jag pysslade i hop i går kväll som min farmor har beställt. Kortet är till en 90årig farbror som knappt ser något sa hon =) Så därför satte jag dit lite detaljer han åtminstone ska kunna känna stackarn.


Har valt att använda min söta lilla muffins stämpel här. Tycker det är svårt att göra kort till killar, karar, gubbar ;) Men vart ganska nöjd när jag var färdig med det.


Insidan fick se ut så här.

Så det var vad jag hade att visa den här gången. Nu ska jag gå och färglägga lite julmotiv för det börjar dra i hop sig för alla julkort som ska göras :) Får nog koka lite glögg för att få den rätta känslan och slänga på en julskiva ;) Ha det bra och lämna gärna ett spår när du är in för det gör mig så glad!

Inga kommentarer: