måndag 3 oktober 2011

Hipp hipp hura för jag har vunnit min första LO tävling!!!

Hej och trevlig Måndag på er! I dag är jag extra glad för jag fick se att jag har vunnit min första LO tävling Septembers-veckoskiss  Jag brukar inte delta i så många tävlingar och detta var min allra första som man blev bedömd av en jury. Brukar hålla mig till dom man endast lottar ut priserna till annars för jag tycker jag inte är tillräckligt duktig. Men nu vågade jag och så van jag!!! Är så himla glad så nu blir det lättare att åka och jobba trotts att det är kvällsveckor den här veckan =)


Tänkte nu visa vad min oroligt duktiga 5åriga Thindra har lyckats göra för fina LO med endast lite hjälp från mamma. Efter att vi haft ett stort gräl om att det inte räcker med att bara klistra fast ett kort på ett papper och jag förklarat lite att man borde kanske ha en fotomatta till kortet mm så började hon få bra kläm på hur man skulle göra och engagerade sig riktigt ordentligt i hur hon skulle ha det. Kul att se nästa generations Scrapare växa fram =)


Skriva är det lite för tidigt att kräva av henne så det har jag hjälpt till med men rubriken har hon fått väja färgen och klistra fast bokstäverna själv som hon ville ha det.


Tog även här och använde oss av en gammal tags från jobbet =)

Så det var vad jag hade att visa denna gång Och hoppas du lämnar ett spår när du är in vet att man kan vara tvungen att trycka flera gånger i bland för att få datorn att lägga upp en kommentar. Ha en bra dag kramar från mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken snygg scrapping! Kul att du var bäst på tävlingen! Måste ligga i släckten/lillebror

Anonym sa...

Ett stort grattis! Vad duktig du är! Ser att Thindra följer dina spår. /Malin