tisdag 11 oktober 2011

Ormtjusare

Hej och trevlig tisdag kväll på er! I dag har det varit skönt att bara tagit det lugnt efter jobbet. Man måste ha någon dag då man inte måste göra någon ting fast man är en fullt sysselsatt heltidsarbetande tvåbarns mamma. Och efter som det var så lugnt och skönt här hemma passade jag och Thindra på att klippa ut några av hennes nya bokmärken som hon sedan satte fast i sitt bokmärkes album. Sen fick jag lite tid över åt att scrapa också inte illa =)   Fördelen med att jobba skift är att man kommer hem i god tid när man jobbar förmiddag dock för att man kliver upp omänskligt tidigt. Väckarklockan står på 04.45 för att jag ska hinna i tid till mitt jobb och det känns lite tungt i bland.....

Så nu ska jag visa er min Lo som jag jorde när flickorna eller som Thindra kallar oss (tantorna) vad hon nu menar med det ;)  Korten är tagna på Thindra när hon leker med min gamla gnutt orm så därför vart rubriken Orm tjusare. Men sen valde jag att göra LO i rosa!! För både hennes byxor och ormen var ju i skarpaste rosa färg.


Stansade ut texten med min Qk tång och alfabetet heter Studio. Papperet är som jag hittade i min spill låda så jag vet inte vad det heter. Blom bandet jag har ovanför MS hjärtana är något jag köpt på Dollars Store för länge sedan när jag gick svets utbildningen på Yrkesakademin i Söderhamn.


Här är en närbild på vad jag skrivit i ramen.

Så det var allt för mig i kväll hoppas du vill lämna ett spår när du är in fast det kan vara lite svår att få iväg dom i bland på min blogg. Glöm inte att kryssa i dig som anonym besökare i så fall och skriv gärna vem du är =) Ha en fortsatt trevlig kväll så ses vi förhoppningsvis snart igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å va fint!kram Fatima!

Anonym sa...

Den blev ju jättefin och Thindra är verkligen en liten primadonna! Kram Malin