onsdag 12 oktober 2011

Tack Maria x 2

Hej och trevlig onsdag på er!  Är så trött nu så jag vet snart inte vilken dag det är. Tur att det inte vart någon boxnings träning i kväll och  efter som Maria "Mimmi" Sparring skulle ut och äta med jobbet i kväll. Så därför passade hon och jag  på att ta en härlig höstpromennad i Edsbyn dag i stället. Vi promenerade i en och en halv timme och det var så härligt. Sen han jag bara komma hem så bytte jag till nästa goa Maria men nu så var det min  granne  Maria Hellberg  som kom hit. Hon nämnde på träffen att hon kanske kunde hjälpa mig att fixa min blogg så fler ska kunna kommentera och lämna ett spår när dom är in. Och det tror jag hon lyckades med =) Så nu får ni prova om det fungerar.
Tusen tack  Maria och Maria för i dag =)

Nu ska jag visa er min vita köksoffa som jag länge tänkt klä med något fint tyg men inte hittat det jag sökte. Men på Lindbergs REAn så såg min snälla svägerska Malin tyget och påminde mig att jag skulle ju köpa det och glad är jag att hon har ordning på mig för annars hade jag missat det totalt =)


Dynan hade jag sedan tidigare men valde att sy överdraget som ett drapålakan är utformat så  jag lätt ska kunna ta av det och tvätta det om det blir smutsigt. Tobbe vart nöjd och konstaterade att det var äkta mupptyg ;) Annars tror jag det är katterna som kommer att gosa ner sig mest i den här härligt mjuka dynan. Vart i alla fall nöjd med resultatet.

Så det var vad jag hade för i dag ha en fortsatt trevlig onsdag och skriv gärna något mo det går så jag får se om det fungerar. Många kramar från mig!

2 kommentarer:

maria sa...

Alltid trevligt att kunna hjälpa till. Men ska jag vara ärlig så fixade vi det nog tillsammans, kan inte riktigt ta åt mig hela äran =)
Håller nu tummarna att det ska fungera.
kram maria nr2 =)

Anonym sa...

Det blev kanonfint =) /Malin