fredag 4 november 2011

Pusslar

Hej och trevlig fredag kväll! Har nyss varit på kalas och ätit en massa god tårta hos Tobbes syster Cissi som fyllde 24år i dag grattis, grattis på dig Cissi =) Medans vi var och kalasade var barnen på halooween fest hos Leo och Tindra så dom roade sig på egen hand utan oss. Men vi var ganska nöjda sen hela familjen att åka hem vid 19.00 snåret och varva ner lite. Ska sätta mig och färglägga lite uppstämplade Magnoli figurer sen om jag orkar....

Tänkte visa en Lo jag scrappat på Tindra när hon lägger pussel. Har använt mig av en rosa cardstock och det vackra färjglada papperet är från Bella blvd Love is in the air. Det är så himla fint tycker jag så därför ville jag att så mycket av det skulle synas som möjligt.


Det mörkrosa papperet med text på är från Bo Bunny. Texten Pussel är ut stansat med hjälp av Qk alfabetet Stardust. Har även stansat efter kanten på papperet så det ska se ut som att det kommer från ett block.


Stansade även ut några pusselbitar med hjälp av QK tången i lite olika spill papper.


Skrev små text remsor som beskriver min dotter med lite olika gulliga ord.  Sedan ritade jag en svart ram runt om LO.

Så det var vad jag hade att visa för denna gång. Hoppas du tycker om det och lämna gärna ett spår om du är in och tittar. Ha en bra helg, många kramar från mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint! Härliga färger! Kram Malin

Sandra sa...

Å va läckert! Vilka härliga färger! Fantastiskt fint. :) Nu äntligen har jag lyckats uppdatera en sväng oxå. Måste försöka hinna med å pyssla lite mer, fattar inte hur du hinner!!? KRAAAAAM