tisdag 8 november 2011

Snabb pysslat

Hej och trevlig tisdag på er. Nu ska jag bara lite snabbt visa ett kort jag scrappade i fredags innan vi skulle på kalas till Tobbes syster. Testade mig på maskningstecknik här =)

Klippte ut ett hjärta i plastfilm som fäster på ena sidan och sedan färgade jag in det rosa hjärtat. Bytte mask och satte över hjärtat som jag klippte bort så det skyddade det rosa och så gick jag amok med alla möjliga stämplar jag hade. Huller om buller tills kortet var täckt. Sedan drog jag bort hjärtmasken och stämplade hjärtliga gratulationer mitt i hjärtat och ritade med svart penna runt om.



På insidan fick det se ut så här efter som vi skulle ge bort Triss lotter.



Så det var allt för mig ha en fortsatt trevlig tisdag. Själv ska jag snart iväg och jobba =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Å vilket fint kort! Det ska jag härma någon gång framöver =) Kram Malin