onsdag 16 november 2011

Tipp... tapp... tipp.. tapp... tippe.. tippe... tipp... tapp...!

Hej och välkommen till tomte stugan =) Nu var det full rulle med jul korts tillverkningen men kommer ta en kortare paus på 5 dagar nu för jag och barnen tänker ta ledigt och åker till min syster i Göteborg och hälsa på. Vi far redan i morgon!!! Gubben ska stanna hemma och vila upp sig lite sa han och ta hand om alla djuren. Ska bli så kul att få träffas och rå om varandra och barnen ser fram i mot att få träffa TOMTEN på Lisseberg och kusin Jennifer =) Innan vi styr kosan hemåt så ska vi en sväng till Gekås i Ullared med. Där ska dom flesta av julklapparna inhandlas hade jag tänkt så jag slipper irra runt i sista minuten dagarna före jul i år och leta plappar åt alla. Låter som en toppen helg,  hoppas bara allt går som planerat.


Nu ska jag visa er ett annat kort som jag ska sälja =) Testade att stämpla runt kortet med en tipp tapp stämpel som vart som en ram runt hela kortet. Tomte stämpeln har jag köpt från Slöjdetaljer och julpost märket är en Reprint stämpel tror jag.


 Har även stansat ut liten ranka med MS punch som fick ett sidenband på sig. Och så kan jag inte få nog av den fina stora MS flingan som jag kan stansa ut hur många jag vill =)


Insidan stämplade jag några fina Reprint snö flingor i silver och så den fina God jul stämpeln i mitten av kortet.

Så det var vad jag hade att visa er i dag kommer inte kunna uppdatera på mins 5 dagar nu men så fort jag är hemma tänker jag fortsätter visa mina julkort. Ha det så bra för det tänker jag ha många kramar från mig!

Inga kommentarer: