lördag 10 december 2011

Lucka nr 10

Hej och trevlig Lördag på er!

Härligt att vi äntligen fått lite snö!! Sonen är ute och åker längdskidor och när han kommer in ska vi fortsätta med vårat stora pepparkaksbak. Jag har inte hunnit göra vårat pepparkakshus en.  Kanske hinner koka lite knäck i dag också för det vore ju gott =)

Lucka nr 10

Så här ser dagens kort ut och det är stämplat med söta lilla Magnolia Edvin  som sitter på en kälke och så har jag den underbara bakgrundsstämpeln som jag fått låna snälla Maria . Jag är så avensjuk på hennes fina bakgrundstämpel så det kan ni inte förstå men är oerhört tacksam att jag fick låna den och prov stämpla lite med den, så stort tack för lånet vännen!


På insidan av kortet så fick det se ut på det här lilla viset. Har fastnat för att använd mina tags nu som ni kan se =)


Så det var vad jag hade för i dag. Hoppas du skriver en rad eller två när du är in för det gör mig extra glad  =) Ha en bra helg kramar från Pysselsandra!

Inga kommentarer: